Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Plezier & prestatie

Ik geef een 9 Een feest der herkenning! Zonder in cliché's te willen vervallen geldt dit in belangrijke mate voor dit boek. Het beschrijft heel helder de werking van het mechanisme om organisaties op te stuwen naar meer resultaat en plezier in het werk.

Jan Dirkx | 3 november 2003

Transparantie is een basisvoorwaarde; binnen kleinere (familie-)bedrijven is dit vaak een gevoelig onderwerp. Vooral voor directies en het management van dit type bedrijven is dit boek een must. Ook wordt duidelijk dat arbeidsvreugde niet alleen afhankelijk is van het salaris, natuurlijk weet de lezer dit, maar hoe gaat het bij u in het bedrijf of organisatie? Vooral in deze economisch onzekere tijden is het zaak om geen onnodige schade aan te richten binnen het personeelsbeleid. Dit boek helpt u hierbij.

Voor de coach biedt 'Plezier & prestatie' houvast bij het uitstippelen van trajecten en het implementeren van veranderingen. Het boek is een prima naslagwerk dat steeds weer appelleert aan de conceptionele en sociale vaardigheden van de manager. Kortom, zet uw zaken op een rij, (zowel positieve - als negatieve -) bestudeer het boek, beleg een managementvergadering, ga aan de slag en geniet! Veel plezier!

Over Jan Dirkx
Jan Dirkx is momenteel werkzaam als KAM manager in de voedingsindustrie en freelance trainer-adviseur.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boek bij dit artikel

Jeroen Geelhoed, Hans van der Loo, Salem Samhoud
Plezier en prestatie

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden