Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Growth Hacker Marketing

A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising

Paperback Engels 2014 1e druk 9781591847380
Voormalig top 100Totaal 16 dagen
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

A Primer on the Future of PR, Marketing and Advertising

A new generation of megabrands like Facebook, Dropbox, Airbnb, and Twitter haven’t spent a dime on traditional marketing. No press releases, no TV commercials, no billboards. Instead, they rely on a new strategy—growth hacking—to reach many more people despite modest marketing budgets. Growth hackers have thrown out the old playbook and replaced it with tools that are testable, trackable, and scalable. They believe that products and businesses should be modified repeatedly until they’re primed to generate explosive reactions.

Bestselling author Ryan Holiday, the acclaimed marketing guru for American Apparel and many bestselling authors and multiplatinum musicians, explains the new rules and provides valuable examples and case studies for aspiring growth hackers. Whether you work for a tiny start-up or a Fortune 500 giant, if you’re responsible for building awareness and buzz for a product or service, this is your road map.

Specificaties

ISBN13:9781591847380
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:111
Uitgever:Portfolio
Druk:1
Verschijningsdatum:30-9-2014
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Ryan Holiday

Ryan Holiday is strateeg en schrijver. Op zijn negentiende verliet hij voortijdig de universiteit om te werken met zijn mentor Robert Greene, auteur van De 48 wetten van de macht. Later werd hij marketingdirecteur bij American Apparel. Zijn bedrijf, Brass Check, adviseert klanten als Google, TASER, Complex en diverse prominente auteurs. Hij woont op een kleine ranch bij Austin, Texas.

Andere boeken door Ryan Holiday

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Growth Hacker Marketing