Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Ja-maar... Omdenken

Kijk-denk-creëer

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789044968323
1
Voormalig Nr. 1Totaal 8 dagen
EvergreenTotaal 1733 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Leuk, zo'n boekje over omdenken, maar…

Ik ben dysleceltisch. Dat kan ik al. Laat de regering maar het goede voorbeeld geven. Dat leer ik toch nooit. Geef dat maar aan mijn schoonmoeder. Ik heb meer met omvoelen. Als ik een probleem heb, bel ik liever 112.

Dit praktische boekje laat in een notendop zien wat omdenken betekent en hoe u dat doet. Om in te bladeren, te grazen, ideeën op te doen, op het verkeerde been gezet te worden en vooral om u eigen creatieve vermogens te prikkelen. Kortom, om te kijken, denken en - vooral - creëren.

Specificaties

ISBN13:9789044968323
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:64
Uitgever:AW Bruna
Druk:1
Verschijningsdatum:18-10-2013
ISSN:

Expertrecensies (2)

Ja-maar... Omdenken
Sonja de Bruin | 1 juni 2016
Gniffelend van plezier heb ik dit kleine boekje gelezen, na een tip van een collega. Vergeet niet de recensies van lezers op de binnenflap te lezen, die zijn bijzonder vermakelijk.
Lees verder
Ja-maar... Omdenken
Nienke van Oeveren | 26 mei 2015
Dit frisse boekje laat je onmiddellijk anders kijken naar problemen. Omdenken is een bekende term in managementland. Voor degene die er nog niet van gehoord heeft, is ‘Omdenken’ een aangename kennismaking.
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
12 stemmen
6
5
0
0
1

Over Berthold Gunster

Berthold Gunster (1959) is grondlegger van de Ja-maar filosofie. Over zijn gedachtegoed schreef hij inmiddels vier boeken. Zijn eerste boek is vertaald in het Engels en Duits. Samen met een team trainers en acteurs verzorgt hij in binnen- en buitenland shows en workshops over zijn concept. Inmiddels hebben meer dan 400.000 mensen deelgenomen aan een Ja-maar programma.

Andere boeken door Berthold Gunster

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Ja-maar... Omdenken