Gerard van Vliet schreef in 1997 'Digitale Diarree' waarin hij aangaf wat Internet, de 1e digitale golf, zou kunnen betekenen voor bedrijven.
Meer over de auteursDe Netwerk Bijbel
Het gaat er niet om wie jij kent, maar wie jou kent!
Gebonden Nederlands 2020 2e druk 9789081211895Samenvatting
Meer dan ooit zijn we ons bewust van het feit dat de mens een social wezen is. Verbonden zijn, gezien worden, erkenning krijgen zijn primaire levensbehoeftes. De NetwerkBijbel gaat over die verbinding, hoe zorg je ervoor dat mensen JOU gaan vragen voor die fantastische baan of rol? Dat JIJ of jouw bedrijf ’Top of mind’ is? En hoe zorg je voor strategische (business) branding aan de hand van een goed onderbouwd plan? Deze vragen en vele andere broodnodige vragen beantwoorden we in dit boek.
De NetwerkBijbel is een bestseller uit 2011. Dit is de volledige herziene en geüpdate versie. We kijken terug naar voorspellingen uit het eerste boek en we kijken ook vooruit. Welke trends kan jij vroeg adopteren om zichtbaar te blijven. De Netwerkbijbel geeft je alle handvatten om je vaardigheden te ontwikkelen om je netwerk beter te leren kennen, in te zetten én voor je te laten werken!
Specificaties
Lezersrecensies
Over Karlijn L'Ortye
Inhoudsopgave
Voorwoord door Gerard
1. Waarom Netwerken?
2. Wat is Netwerken?
Intermezzo: NetWork Wiser
3. De ideale netwerker?
Intermezzo: Non Verbale Signalen Uitgelegd
4. Positiviteit
Intermezzo: Persoonlijk Leiderschap
5. Het Netwerk Model
Intermezzo: Je Persoonlijk NetWork Plan maken
6. Praktische netwerken
Intermezzo: Diversiteit in Netwerken
7. Digitaal Netwerken: Social Media
Intermezzo: Funnels
Intermezzo: De Ethiek van Netwerken
8 Bonus: Netwerken op Afstand
9 De Tien Geboden van netwerken
Nawoord
Gerard van Vliet, even voorstellen
Karlijn L’Ortye, even voorstellen
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan