Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Implementing Metrics for IT Service Management

A measurement framework that helps align TI with the business objectives and create value through continual improvements

Paperback Engels 2008 1e druk 9789087531140
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Het boek 'Implementing Metrics for IT Service Management' beschrijft een maat framework welke is gebaseerd op een zichzelf continue verbeterende levenscyclus. Dit maat framework staat op één lijn met de IT Infrastructure Library (ITIL). Daarnaast is dit framework compatibel met Control Objectives for IT (CobiT) en geeft het ondersteuning aan de standaard ISO/IEC 20000 voor IT Service Management.

Op de bij het boek behorende CR-ROM vindt u alle templates die in deze uitgave worden besproken.

Specificaties

ISBN13:9789087531140
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:190
Druk:1
Verschijningsdatum:3-10-2008
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Foreword
Acknowledgements

1. Introduction
2. What this book is about
3. How to implement ITSM metrics - overview
4. Basic concepts
5. Reporting techniques
6. The measurements process
7. ITSM metric - case study example
8. Implementing a measurement program.
9. Costs, benefits and possible problems
10. Conclusions
11. User instructions for itSMF KPI Scorecard metrics template

List of tables and figures
References

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Implementing Metrics for IT Service Management