Lees verder
Cathelijne Janssen is trainer, spreker en auteur op het gebied van accountability van communicatie. Vanuit haar passie voor het vak en jarenlange ervaring helpt ze organisaties bij het professionaliseren van hun communicatiefunctie. Haar stapsgewijze en praktische aanpak laat teams en individuele communicatieadviseurs effectiever (samen) werken aan de komma-zodat voor de organisatie.
Meer over Cathelijne JanssenAccountability in communicatie
praktische aanpak voor een succesvolle implementatie
Paperback Nederlands 2010 1e druk 9789460080821Samenvatting
Accountability is een thema dat steeds terugkeert in het communicatievakgebied.
Het is onlosmakelijk verbonden met professionalisering. Over accountability wordt dan ook veel gesproken op strategisch niveau. Toch blijkt in de praktijk dat de stap naar uitvoering van accountability in communicatie lastig kan zijn.
Accountability in communicatie, praktische aanpak voor een succesvolle implementatie
is een handboek voor communicatieprofessionals die de slag willen maken naar de daadwerkelijke implementatie van accountability van communicatie in hun organisatie. Het schept een theoretisch kader voor accountability in communicatie en geeft handvatten voor een gedegen aanpak in de vorm van een beproefd stappenplan.
Drs. Cathelijne Janssen (1970) is eigenaar van Cateau Communicatie en als zelfstandig adviseur actief op verschillende terreinen binnen (en
buiten) het communicatievakgebied. Ze heeft ruim vijftien jaar ervaring in verschillende (leidinggevende) functies op het gebied van marketing, communicatie en ICT bij overheidsorganisaties en in het bedrijfsleven.
Cathelijne adviseert organisaties over accountability van communicatie en begeleidt hen bij de implementatie daarvan als adviseur of project manager. Hierbij staat kwaliteitsverbetering van de communicatiefunctie en het communicatiebeleid van de organisatie centraal.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Cathelijne Janssen
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan