![recensie](https://i.mgtbk.nl/auteur/13736-140x140.jpg)
Lees verder
CEO, Business Models Inc, internationaal adviesbureau voor strategie en businessmodel innovatie.
Meer over de auteursOplossingen voor maatschappelijke vraagstukken, klantbehoeften en zorgbehoeften hebben een steeds kortere levensduur. De technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare en onvoorziene manier.
Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag zul je de wereld van morgen moeten ontwerpen. Denk als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te maken gehad en weten daar juist hun voordeel mee te doen. Je hebt de juiste mindset, tools en vaardigheden nodig om onzekerheid te omarmen.
In 'Design Denken & Doen' vind je tools, zoals het 5 Bold Steps Vision® Canvas, het Context Canvas en het Waardepropositie Canvas, die nodig zijn om innovaties vanuit een menselijk perspectief te ontwerpen. Het leert je de vaardigheden die teams tot snelle en betere inzichten brengen.
'Design Denken & Doen' zorgt voor een frisse mindset die je helpt gebruikers echt te begrijpen en innovatieve oplossingen te bedenken. De talloze praktijkvoorbeelden laten je zien hoe anderen dit in praktijk hebben gebracht.
Waar wacht je nog op? Breng je team bij elkaar, ontwikkel de mindset van een ontwerper en begin met het ontwerpen van een betere wereld.
In samenwerking met Justin Lokitz en Lisa Kay Solomon design door Maarten van Lieshout en Erik van der Pluijm.
Design Denken & Doen is een spin-off van Ontwerp Betere Business. Waar Ontwerp Betere Business zich richt op business developers en ondernemers, is Design Denken & Doen geschreven voor ontwerpers van werkende, toekomstbestendige oplossingen voor vraagstukken in onder andere zorg en welzijn, hospitality en het openbaar bestuur. Het is ook bij uitstek geschikt voor studenten van diverse opleidingen in het hoger onderwijs.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.