


An Gaiser is forensisch gedragsexpert en investigative interviewer met meer dan twintig jaar ervaring. Ze werkte voor de reclassering, AIVD en in de corporate wereld. Vanuit die unieke mix ontwikkelde ze de GIN-methode, waarmee ze professionals leert wat er schuilgaat achter woorden en gedrag. Haar missie: scherpere interviews, betere verbinding.
Meer over An GaiserVerborgen signalen
De kunst van timing en invloed in gesprekken
Gebonden Nederlands 2025 1e druk 9789490969578Samenvatting
In mijn honger naar het weten, luisterde ik vooral naar de woorden van de reclassanten. En ik ‘eiste’ dat ze mijn vragen beantwoordden. Maar deze mensen hadden helemaal geen zin in zo’n gedreven, jonge reclasseringswerker. Zij hadden échte problemen. Met zichzelf, met anderen én, op dat moment, met een rechter. Daarom vertelden ze vooral wat ik wilde horen.
Wanneer jij je niet bewust bent van je eigen bubbel van gedachten en uitkomsten, sta je niet meer open voor de ander. Je hoort en ziet alleen wat je wilt zien. Pas als je écht luistert, ontdek je wat er niet wordt gezegd. Verborgen signalen leert je als professional in (hulpverlenings)gesprekken en (onderzoeks)interviews signalen te herkennen die anderen missen.
An Gaiser combineert inzichten uit gedragsanalyse, non-verbale communicatie en praktijkervaring in de reclassering, AIVD en defensie. Dit boek helpt je objectiever te kijken, misverstanden te voorkomen en de waarheid boven tafel te krijgen. Voor professionals in het veiligheidsdomein, auditors, hulpverleners en anderen die gesprekken voeren waarin elke seconde telt.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan