
Lees verder
Als oprichter van Buzzcapture is Alex van Leeuwen al bijna tien jaar nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van online reputatiemanagement voor grote merken en organisaties zoals ING, Procter & Gamble, NS en Rijkswaterstaat.
Meer over Alex van LeeuwenReputatie is alles! Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Social media genereren dagelijks miljoenen berichten, maar welke zijn relevant voor jouw organisatie? Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Hoe je kunt reageren op klachten, suggesties, complimenten en crises en hoe je de reputatie van jouw organisatie bewaakt en stuurt.
In 'Online Reputatiemanagement' zijn verder ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden.
"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie." - Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur)
"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie." - prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van het Reputation Institute en professor Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit)
online reputatiemanagement reputatie webcare social media monitoring crisiscommunicatie vertrouwen stakeholders sentiment influencer marketing strategie communicatie transparantie media monitoring online media b2b social media imagoschade corporate story net promotor score reputatiedashboard crisis management tone of voice empowerment online community social media hub feedback loop merkperceptie reputatiecrisis crisisstrategie merkwaarden engagement conversatiemanagement klantfeedback kennismanagement corporate communicatie servicemanagement digitale communicatie contentmarketing stakeholdermanagement bedrijfscultuur
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books