De jury koos Omnichannel in retail uit een shortlist van 13 boeken (in willekeurige volgorde):
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden & Wim Schuurmans), Dokter, ik heb last van klanten (Mike Hoogveld), Honshitsu (Frank Wouters), De enthousiamse trilogie (Rijn Vogelaar), Brand breakout (Jan-Benedict Steenkamp & Nirmaly Kumar), Handboek mobiele strategie (Bart van Asten), Happy Profit (Herman Toch), Omnichannel in retail (Gino van Ossel), Customer innovation (Marion Debruyne), Klanthelden in de 9+ organisatie (Berry Veldhoen & Stephan van Slooten), B2B contentmarketing (Bob Oord), Marketing, de nieuwe principes (Steven van Belleghem), en Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom).
Vorig jaar won het boek Schizofrene marketing van Joris Merks.
Over Justin van Lopik
Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.