In willekeurige volgorde:
CEX Sells - Het inspiratieboek voor MerkWaardige Customer EXperiences – Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes
Online Brand Identity – Joris Merks-Benjaminsen
When digital becomes human – Steven Van Belleghem
Digitale marketingstrategie – Emile Lancee
Voodoo marketing - Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf
Kijken, kijken ... anders kopen – Cor Molenaar
Exponentiële organisaties – Salim Ismail, Yuri van Geest
Verbinden is het nieuwe verkopen – Roel Welsing
The Network Always Wins – Peter Hinssen
Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg – Kasper Klaarenbeek
Managing Private Labels – Koen de Jong
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2015 is op 1 december bij de Beeckestijn Business School in Leusden. De aanleiding voor het introduceren van PIM Marketing Literatuurprijs 2015 is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en sales managers te brengen.
(Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het beste Marketingland van Europa maken.)
Over Pierre Pieterse
Pierre Pieterse was tot februari 2022 hoofdredacteur van Managementboek Magazine.