OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
7 resultaten
recensie
Communicatie en media
4 augustus 2016
Kristel Beerling
3-4 minuten leestijd
In zijn boek Online copywriting in 60 minuten stelt online copywriter Dimitri Lambermont dat ondernemers die meer betrokkenheid, vertrouwen en tevreden klanten willen, eerst hun webteksten moeten aanpakken.
recensie
Reclame en verkoop
24 maart 2016
Kristel Beerling
3-4 minuten leestijd
Verkopen is 25% vakkennis en 75% mensenkennis. Reden genoeg dus om te leren hoe je de gebruiksaanwijzing van je klant kunt lezen, want zo zorg je met wat kleine aanpassingen voor een ‘klik' en vertrouwen. En meer omzet.
recensie
Marketing
27 januari 2016
Kristel Beerling
3-4 minuten leestijd
Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers, stelt Aart Lensink, directeur van LVB Networks. Binnen contentstrategie bieden formats namelijk houvast, orde en structuur.
recensie
Internet en social media
16 november 2015
Kristel Beerling
2-3 minuten leestijd
Online valt veel winst te behalen, ook zonder enorme budgetten. Met die overtuiging in haar achterhoofd schreef Elja Daae het praktische boekje Zet je zaak op de kaart in 60 minuten, speciaal voor lokaal georiënteerde bedrijven.
recensie
Marketing
7 september 2015
Kristel Beerling
Een onsterfelijk merk met een heldenstatus: welk bedrijf wil dat niet? Voormalig reclamemaker Guillaume Van der Stighelen zet in zijn boek ‘Heldenmerk’ uiteen hoe je aan de hand van een helder proces de beeldvorming kunt beïnvloeden. Zo maak je van je merk een echte ‘held’.
recensie
Marketing
15 juli 2015
Kristel Beerling
Met een kop koffie op de bank inspiratie opdoen om van je klanten ambassadeurs te maken. Er zijn slechtere scenario’s denkbaar. Op zijn CD ‘Met tevreden klanten schiet je weinig op’ geeft klantenexpert Jos Burgers een hoorcollege met veel praktische adviezen om klanten te vinden en te binden. Hij combineert hierbij informatie uit zijn bestsellers, zoals De wet van Snuf en Gek op gaten, met aansprekende voorbeelden uit het bedrijfsleven.
recensie
Marketing
2 juli 2015
Kristel Beerling
Een sterk concept vormt de basis voor je productontwikkeling en communicatie. Maar: waar begin je? Dick Holzhaus is al jarenlang een grote naam in de reclamewereld en een rasechte ervaringsdeskundige op het gebied van conceptontwikkeling. Op basis van zijn praktijkervaring heeft hij de zogenaamde 4WaardenMethoden ontwikkeld, dat een leidraad biedt om een idee met conceptpotentie te herkennen.