OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2740074

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    7 resultaten
    recensie
    Communicatie en media
    4 augustus 2016
    Kristel Beerling
    3-4 minuten leestijd
    In zijn boek Online copywriting in 60 minuten stelt online copywriter Dimitri Lambermont dat ondernemers die meer betrokkenheid, vertrouwen en tevreden klanten willen, eerst hun webteksten moeten aanpakken.
    recensie
    Reclame en verkoop
    24 maart 2016
    Kristel Beerling
    3-4 minuten leestijd
    Verkopen is 25% vakkennis en 75% mensenkennis. Reden genoeg dus om te leren hoe je de gebruiksaanwijzing van je klant kunt lezen, want zo zorg je met wat kleine aanpassingen voor een ‘klik' en vertrouwen. En meer omzet.
    recensie
    Marketing
    27 januari 2016
    Kristel Beerling
    3-4 minuten leestijd
    Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers, stelt Aart Lensink, directeur van LVB Networks. Binnen contentstrategie bieden formats namelijk houvast, orde en structuur.
    recensie
    Internet en social media
    16 november 2015
    Kristel Beerling
    2-3 minuten leestijd
    Online valt veel winst te behalen, ook zonder enorme budgetten. Met die overtuiging in haar achterhoofd schreef Elja Daae het praktische boekje Zet je zaak op de kaart in 60 minuten, speciaal voor lokaal georiënteerde bedrijven.
    recensie
    Marketing
    7 september 2015
    Kristel Beerling
    Een onsterfelijk merk met een heldenstatus: welk bedrijf wil dat niet? Voormalig reclamemaker Guillaume Van der Stighelen zet in zijn boek ‘Heldenmerk’ uiteen hoe je aan de hand van een helder proces de beeldvorming kunt beïnvloeden. Zo maak je van je merk een echte ‘held’.
    recensie
    Marketing
    15 juli 2015
    Kristel Beerling
    Met een kop koffie op de bank inspiratie opdoen om van je klanten ambassadeurs te maken. Er zijn slechtere scenario’s denkbaar. Op zijn CD ‘Met tevreden klanten schiet je weinig op’ geeft klantenexpert Jos Burgers een hoorcollege met veel praktische adviezen om klanten te vinden en te binden. Hij combineert hierbij informatie uit zijn bestsellers, zoals De wet van Snuf en Gek op gaten, met aansprekende voorbeelden uit het bedrijfsleven.
    recensie
    Marketing
    2 juli 2015
    Kristel Beerling
    Een sterk concept vormt de basis voor je productontwikkeling en communicatie. Maar: waar begin je? Dick Holzhaus is al jarenlang een grote naam in de reclamewereld en een rasechte ervaringsdeskundige op het gebied van conceptontwikkeling. Op basis van zijn praktijkervaring heeft hij de zogenaamde 4WaardenMethoden ontwikkeld, dat een leidraad biedt om een idee met conceptpotentie te herkennen.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden