OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
4 resultaten
recensie
Werk en loopbaan
26 september 2007
Annemarie Vosselman
2-3 minuten leestijd
'Topmoeders' spreekt mij, als moeder van twee jonge kinderen, direct aan. De titel en pakkende zin op de achterkant van het boek ('Een kleurrijk boek met grappige en pittige uitspraken, hét cadeau voor (top)moeders!) zorgen ervoor dat ik het lezen ervan als cadeautje aan mijzelf beschouw. Wel is de titel enigszins misleidend.…
recensie
Marketing
17 augustus 2007
Annemarie Vosselman
'Het Klantenspel' is ontwikkeld door Ammy Kuiper, adviseur & trainer bij Schouten & Nelissen. Het beloofde resultaat: bewustwording, reflectie, samenwerking, inspiratie en motivatie, en klantgedrevenheid. Om het spel te kunnen recenseren, heb ik zes collega's uitgenodigd dit spel op een namiddag met elkaar te spelen. Lessen uit de praktijk dus!
recensie
Marketing
9 augustus 2007
Annemarie Vosselman
1-2 minuten leestijd
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet', staat op de achterkant van het boek.
recensie
Marketing
9 augustus 2007
Annemarie Vosselman
Met 'Het Rijk van koning klant' kondigt Pol het einde van het traditionele paradigma aan waarin de klant als koning wordt gezien en diens belangen voorop staan. Een holistische benadering; het zoeken naar het belang van het grotere geheel, namelijk de organisatie in relatie met haar klanten, is in zijn ogen veel effectiever.