OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 3065964

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    4 resultaten
    recensie
    Werk en loopbaan
    26 september 2007
    Annemarie Vosselman
    2-3 minuten leestijd
    'Topmoeders' spreekt mij, als moeder van twee jonge kinderen, direct aan. De titel en pakkende zin op de achterkant van het boek ('Een kleurrijk boek met grappige en pittige uitspraken, hét cadeau voor (top)moeders!) zorgen ervoor dat ik het lezen ervan als cadeautje aan mijzelf beschouw. Wel is de titel enigszins misleidend.…
    recensie
    Marketing
    17 augustus 2007
    Annemarie Vosselman
    'Het Klantenspel' is ontwikkeld door Ammy Kuiper, adviseur & trainer bij Schouten & Nelissen. Het beloofde resultaat: bewustwording, reflectie, samenwerking, inspiratie en motivatie, en klantgedrevenheid. Om het spel te kunnen recenseren, heb ik zes collega's uitgenodigd dit spel op een namiddag met elkaar te spelen. Lessen uit de praktijk dus!
    recensie
    Marketing
    9 augustus 2007
    Annemarie Vosselman
    1-2 minuten leestijd
    'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet', staat op de achterkant van het boek.
    recensie
    Marketing
    9 augustus 2007
    Annemarie Vosselman
    Met 'Het Rijk van koning klant' kondigt Pol het einde van het traditionele paradigma aan waarin de klant als koning wordt gezien en diens belangen voorop staan. Een holistische benadering; het zoeken naar het belang van het grotere geheel, namelijk de organisatie in relatie met haar klanten, is in zijn ogen veel effectiever.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden