Filteren
Trefwoord
35 resultaten
gebondenEngels203 blz.9780787981396
1e druk
In dit boek worden realistische verhalen gebruikt die de paradox of excellence illustreren; hoe beter de prestaties zijn, hoe hoger de verwachtingen worden (waar niet aan voldaan kan worden). Meer
paperbackNederlands248 blz.9789053528273
1e druk
26-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laten de auteurs zien hoe de klassieke idealen van welsprekendheid, weldenkendheid en wellevendheid weer ingang kunnen vinden in hedendaagse organisaties. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789021583778
1e druk
14-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wat is het geheim van ’s werelds meest succesvolle sportteam, de All Blacks uit Nieuw-Zeeland? James Kerr ontrafelt het mysterie van dit rugbyteam. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789462760134
1e druk
20-11-2015
Bij talentontwikkeling moeten we naar de vier in dit boek beschreven ontwikkelingsassen kijken. Alleen zo kan een organisatie het beste uit alle mensen halen. Meer
e-bookNederlands238 blz.9789052618111
1e druk
7-12-2010
Iedereen moet tegenwoordig unieke producten en diensten leveren, van de hoogste kwaliteit, tegen de laagste prijs, met gegarandeerde bezorging - dát zijn de markteisen, maar hoe speelt uw organisatie daarop in? Meer
paperbackEngels384 blz.9781668000458
1e druk
15-3-2022
Being a CEO at any of the world's largest companies is among the most challenging roles in business. Meer
paperbackEngels240 blz.9781398614161
1e druk
27-8-2024
Understand how technologies such as artificial intelligence, machine learning and automation as well as analytics can improve talent acquisition and recruitment. Meer
gebondenEngels167 blz.9780313386022
1e druk
16-6-2010
In this book, an entrepreneur and CEO of a major technology company shares original service concepts that will enable any company to keep customers coming back. Meer
ingenaaidEngels288 blz.9780749457051
6e druk
11-11-2010
'Customer Care Excellence' laat zien hoe u een klantgerichte focus kunt ontwikkelen en aanhouden. Deze zesde editie beschrijft trends en legt de nadruk op de strategische aspecten van klantenservice. Meer
gebondenEngels350 blz.9781119437659
1e druk
22-3-2019
Achieving Investment Excellence offers trustees and asset managers a comprehensive handbook for improving the quality of their investments. Meer
paperbackEngels384 blz.9780749498290
1e druk
3-7-2021
Effectively and ethically leveraging people data to deliver real business value is what sets the best HR leaders and teams apart. Meer
paperbackEngels448 blz.9781265784478
1e druk
10-6-2023
The world’s bestselling Lean expert shows service-based organizations how to go Lean, gain value, and get results—The Toyota Way. Meer
ingenaaidEngels192 blz.9780749465308
1e druk
3-5-2012
'Complaint Management Excellence' draait om excellente service door een verbeterde klachtafhandeling. Meer
paperbackEngels215 blz.9783319488592
1e druk
4-4-2017
The study behind this book, the European Communication Monitor, is known as the most comprehensive provider of reliable data in the communication field worldwide. Meer
gebondenEngels280 blz.9780071780780
1e druk
21-5-2015
One key to the Toyota Motor Company's unprecedented success is its famous production system and its lesser-known product development program. Meer
gebondenEngels346 blz.9780385347020
1e druk
14-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Hoe houden organisaties processen in de hand als er meer en meer mensen aan meewerken en meer en meer mensen moeten worden bediend? U leest het in dit boek. Meer
37% KORTING
paperbackNederlands267 blz.9789462200029
1e druk
23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Meer
e-bookNederlands267 blz.9789462200364
1e druk
24-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Meer
paperbackNederlands85 blz.9789059721029
1e druk
12-2-2011
Het boek geeft antwoord op de vraag welke veranderingen er nodig zijn in de onderneming om deze uitzonderlijk hoge betrouwbaarheid te verwezenlijken en op welke manier dit effectief kan worden gerealiseerd. Meer
gebondenNederlands250 blz.9789462760998
1e druk
19-2-2016
Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé succesfactor – zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Meer