Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
gebondenEngels512 blz.9780743222099
5e druk
19-1-2003
In this renowned book, Everett M. Rogers, professor and chair of the Department of Communication & Journalism at the University of New Mexico, explains how new ideas spread via communication channels over time. Meer
53% KORTING
gebondenEngels368 blz.9781107088986
1e druk
4-8-2016
Rising and changing citizen expectations, dire fiscal constraints, unfulfilled political aspirations, high professional ambitions, and a growing number of stubborn societal problems have generated an increasing demand for innovation of public policies and services. Meer
paperbackEngels542 blz.9781394219704
4e druk
10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts Meer
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
ingenaaidEngels592 blz.9780470510667
2e druk
Vernieuwing, design en creativiteit vallen onder de meest gebruikte termen in business tegenwoordig. Veel managers zijn het er mee eens dat innovatie en creativiteit essentieel zijn voor het zeker stellen van succes op de lange termijn, maar velen worstelen met het realiseren van innovativiteit en creativiteit in de praktijk. Meer
gebondenEngels242 blz.9780470905746
1e druk
De vader van open innovatie is terug, en dit boek is nog belangrijker dan zijn eerste bestseller. Chesbrough laat zien hoe u open innovatie combineert met servicegerichtheid. Meer
69% KORTING
paperbackEngels134 blz.9780749454791
3e druk
'Leadership for Innovation' zal u helpen een innovatief bedrijfsklimaat te creëren dat de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten aanmoedigt. John Adair illustreert zijn verhaal met werkelijke ervaringen van Google, Honda en 3M. Meer
paperbackEngels192 blz.9781032213996
29-1-2024
This book examines the implications of disruptive technologies of the Fourth Industrial Revolution (4IR) on military innovation and the use of force. Meer
paperbackEngels182 blz.9781032703374
1e druk
9-7-2025
The world is at a critical juncture where our industrial and economic principles have to be reshaped. Meer
gebondenEngels480 blz.9781498760539
1e druk
1-9-2016
This book focuses on the creative tools and techniques, decisions, activities, and practices that move ideas to realization generate business value. Meer
gebondenEngels254 blz.9781137565600
1e druk
16-12-2016
It highlights the influence of new economic realities, such as technological advances and the rise of emerging economies, on human capital and innovation. Meer
ingenaaidEngels152 blz.9780750682367
1e druk
'The Organization and Architecture of Innovation' geeft uitleg over het gebruik van de combinatie van twee managementprincipes voor innovatie: organisatiestructuur en fysieke ruimte. Meer
gebondenEngels272 blz.9780230343436
1e druk
21-11-2011
Deze uitgave presenteert een baanbrekend nieuw model voor een succesvolle verbetering van uw marketing, geschreven door twee toonaangevende experts in marketing en innovatie. Meer
gebondenEngels180 blz.9781119226987
1e druk
26-8-2016
'FinTech Innovation' examines the rise of financial technology and its growing impact on the global banking industry. Meer
gebondenEngels306 blz.9781416532682
1e druk
In dit boek krijgt u eerst een shockerend portret van de erosie van het innovatief vermogen van de Verenigde Staten. Het land verliest snel terrein op dit gebied. Meer
paperbackEngels368 blz.9781119076315
1e druk
6-10-2020
Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong. Meer