Filteren
Trefwoord
45 resultaten
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789024438006
3e druk
3-3-2021
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities. Meer
e-bookNederlands9789051798616
1e druk
23-2-2015
Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie. Meer
paperbackNederlands167 blz.9789045358192
2e druk
30-3-2022
Concurrentiedruk zorgt ervoor dat iedereen veeleisende klanten tevreden wil stellen en daarbij minder tijd, energie, ruimte, materiaal en geld wil gebruiken. Meer
paperbackEngels117 blz.9780984184347
1e druk
17-5-2013
Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands314 blz.9789401800150
1e druk
18-12-2014
Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt. Meer
44% KORTING
paperbackNederlands190 blz.9789059319493
1e druk
26-6-2015
'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean. Meer
paperbackNederlands312 blz.9780991493258
2e druk
20-6-2015
In 'Lean Leiders Ontwikkelen op alle Niveaus' bouwt Jeff Liker voort op de theorie in zijn voorgaande boek. Hij beantwoordt de vraag: "Hoe kan ik Lean Leiderschap ontwikkelen? Meer
gebondenEngels207 blz.9781449305178
2e druk
In dit inspirerende boek laat Ash Maurya u kennis maken met de strategie voor uw groeiende onderneming die nodig is bij het bereiken van "product/market fit". Meer
68% KORTING
paperbackEngels408 blz.9781482243239
3e druk
27-6-2025
If you are a leader at any level in an organization undergoing or considering a Lean transformation, this is where you should start and finish . Meer
paperbackEngels136 blz.9781563271236
1e druk
1-3-1996
Hiroyuki Hirano's five pillars of the visual workplace: sort, set in order, shine, standardize and sustain are the most fundamental and often overlooked aspects in continuous improvement initiatives. Meer
paperbackEngels224 blz.9781563273421
1e druk
30-7-2006
This Shingo Prize-winning resource explains how to implement, identify, and manage the critical relationships, and design characteristics, production systems, and personnel to satisfy customers and beat competitors. Meer
paperbackEngels352 blz.9781847370556
1e druk
31-3-2007
A new paperback reissue of the classic, internationally bestselling book that first articulated the principles of lean production, with a new foreword by the authors. Meer
gebondenEngels300 blz.9780071385213
1e druk
In de Verenigde Staten zijn twee stromingen op gebied van kwaliteitsmanagement populair geworden: 'lean manufacturing' en 'six sigma'. In 'Lean Six Sigma' haalt Michael George het beste uit beide methoden naar voren en laat hij zien hoe een gecombineerd programma kan worden ingevoerd in organisaties. Meer
paperbackEngels352 blz.9780956830708
1-10-2011
This book integrates the three most powerful emerging concepts in service operations over the last decade: Lean Thinking, Design Thinking, and Systems Thinking. Meer
ingenaaidEngels366 blz.9781118117569
2e druk
Deze no-nonsense gids laat u zien hoe de bewezen technieken en filosofie van Lean het beste kan worden ingezet. Meer
gebondenEngels448 blz.9781260468519
2e druk
6-1-2021
With The Toyota Way, you have an inspiration and a model of how to set a direction, continuously improve and learn at all levels, continually "flow" value to satisfy customers, improve your leadership, and get quality right the first time. Meer
paperbackEngels194 blz.9781439820315
9-2-2011
'Lean Office and Service Simplified: The Definitive How-To Guide' goes beyond the basic tools to detail the key concepts of Lean as they apply to office and service environments. Meer
paperbackEngels258 blz.9781439868430
2e druk
26-7-2012
This second edition takes a step-by-step approach to implementing Lean in complex environments and describes which Lean techniques to use when faced with difficult situations-including high product mix, scheduling problems, shared resources, and unstable customer demand. Meer
paperbackEngels288 blz.9780071448932
1e druk
1-10-2005
Helps learn how to develop a long-term philosophy of cost reduction, build a culture that stops to fix problems quickly, and develop leaders that live your system. Meer