Filteren
Trefwoord
136 resultaten
paperbackNederlands304 blz.9789402711165
1e druk
16-11-2022
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789043032056
4e druk
1-3-2014
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdek je hoe je extra waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Meer
paperbackNederlands128 blz.9789001738174
1e druk
23-10-2020
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Meer
gebondenNederlands228 blz.9789043027670
1e druk
28-3-2013
Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789089652836
1e druk
17-4-2015
In dit boek laat Kasper Klaarenbeek zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789058759283
1e druk
18-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
gebondenEngels250 blz.9780470400913
1e druk
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789020927023
1e druk
28-5-2025
In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm. Meer
paperbackEngels9789063694630
1e druk
20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld? Meer
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789492528087
1e druk
19-4-2017
Willem Verbeke en Lamar Qayoumi ontwikkelden zes 'bouwstenen' waarmee iedereen kan leren om een individu of een groep effectief te beïnvloeden. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789492528407
1e druk
10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Meer
72% KORTING
gebondenEngels184 blz.9780470614181
1e druk
Dit boek bevat originele, praktische en duidelijke stappen voor het creëren van een 'word-of-mouth' beweging voor bedrijven, producten, diensten en organisaties. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063695798
1e druk
18-9-2020
Creating a unique value for your customers is crucial if you want to differentiate in an overcrowded market. e crowd. Meer
gebondenEngels234 blz.9781118943007
1e druk
29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen. Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789492196088
1e druk
16-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789053528365
1e druk
6-9-2011
Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Meer
paperbackNederlands122 blz.9789492221346
1e druk
8-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer