Filteren
Trefwoord
49 resultaten
gebondenNederlands348 blz.9789013180060
1e druk
6-12-2024
Rechtsbescherming tegen bestuurlijke gegevensverwerkingen onderzoekt de verhouding tussen de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en het in de Algemene wet bestuursrecht (Awb) voorziene systeem van rechtsbescherming. Meer
paperbackNederlands90 blz.9789462127494
1e druk
30-11-2022
Jaarlijks brengt de Vereniging voor Onderwijsrecht een pre-advies uit over een onderwijsrechtelijk onderwerp dat centraal staat bij het symposium dat plaatsvindt aansluitend op de Algemene Ledenvergadering. Meer
paperbackNederlands252 blz.9789012410724
1e druk
1-7-2025
Een belangrijk deel van het leven van mensen vindt tegenwoordig plaats in het digitale domein. Individuen investeren tijd en geld in de digitale wereld en bouwen zo iets op dat ook voor nabestaanden waarde kan hebben. Meer
paperbackNederlands185 blz.9789462127975
1e druk
22-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
In de themadelen van dit preadvies staan wij stil bij minderjarigen die met de jeugdzorg in aanraking komen. Meer
paperbackNederlands56 blz.9789462127500
1e druk
9-12-2022
In zijn inaugurele rede analyseert Michel Vols het openbare-orderecht. Dat is het rechtsgebied dat relevant is voor lokale overheden die trachten de orde en rust te handhaven. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789043038201
4e druk
andere uitgaves beschikbaar
Informatiemanagement introduceert de student in dit dynamische vakgebied, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing. Meer
49,95
Dit product is uitverkocht
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands9789033489587
18-10-2018
paperbackNederlands300 blz.9789043032810
3e druk
andere uitgaves beschikbaar
In deze derde editie van 'Informatiemanagement' kijken de auteurs vanuit een aantal invalshoeken/perspectieven naar de wereld van informatiemanagement. Meer
76% KORTING
paperbackNederlands9789043032698
2e druk
Ethiek in de psychologie bereidt toekomstige psychologen voor op ethische dilemma's in de beroepspraktijk. Omdat elk moreel probleem uniek is, biedt dit boek een uitgebreide basis die de student in staat stelt correcte afwegingen te maken. Meer
74% KORTING
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
63% KORTING
paperbackNederlands288 blz.9789043036856
3e druk
Recruiters brengen organisaties en mensen bij elkaar, op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is. Meer
paperbackNederlands308 blz.9789043039680
1e druk
4-4-2022
'Succesvol projectmanagement in de bouw' is een duidelijke introductie voor studenten in het vakgebied, inclusief aandacht voor de meest actuele technieken. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789043041607
9e druk
13-5-2024
Methoden en technieken van onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Meer
paperbackNederlands367 blz.9789043042215
4e druk
11-2-2025
Ethiek in de psychologie bereidt toekomstige psychologen voor op ethische dilemma’s in de
beroepspraktijk. Meer
paperbackNederlands337 blz.9789043042604
5e druk
9-5-2025
Organisaties onderscheiden zich door de kwaliteit van hun producten of hun diensten, goede arbeidsomstandigheden en hun houding ten opzichte van duurzaamheid. Meer
paperbackNederlands356 blz.9789043043397
7e druk
10-3-2025
Dit boek geeft je kennis en inzicht om vol zelfvertrouwen een visie te ontwikkelen en lef te tonen. Want alleen boven het maaiveld zul je succesvol zijn met je merk. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789043035682
2e druk
10-1-2018
Aan de hand van een duidelijk model verschaft dit boek de kennis die nodig is om een succesvolle end-to-endsupplychain-strategie te ontwikkelen en uit te voeren. Meer
paperbackNederlands305 blz.9789043036528
14e druk
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer
59% KORTING
paperbackNederlands9789043036825
1e druk
1-4-2019