Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Raving Fans!

Paperback Engels 1998 9780006530695
Voormalig top 100Totaal 30 dagen
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

With a new foreword by Ken Blanchard A straightforward and snappy guide to successful customer service from the author of the bestselling The One Minute Manager.

Specificaties

ISBN13:9780006530695
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Verschijningsdatum:26-2-1998
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Kenneth Blanchard

Ken Blanchard is 'Chief Spiritual Officer' en voorzitter van de raad van bestuur van de Ken Blanchard Companies. Hij heeft een dozijn bestsellers op zijn naam staan zoals de internationale bestseller 'De one-minute manager' en de bestsellers 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho!'. In totaal zijn er ruim twaalf miljoen exemplaren verkocht in meer dan vijfentwintig talen. Hij is getrouwd, heeft twee kinderen en woont in San Diego, Californië.

Andere boeken door Kenneth Blanchard

Over Sheldon Bowles

Sheldon Bowles is een succesvol ondernemer, een bestsellerauteur die de Business Week- en New York Times-lijsten gehaald heft en een veelgevraagd spreker. Hij begon zijn carrière als verslaggever voor een krant, werd directeur van Royal Canadian Securities en daarna president-directeur van Domo Gas. Met zijn zakenpartner, senator Douglas Everett, maakte hij van dat bedrijf een van de grootste benzine distribuerende bedrijven. Terwijl de concurrenten allemaal op zelfbediening overgingen, introduceerde Domo de succesvolle 'Jump to the Pump'-service door Gung Ho medewerkers. Na zijn vertrek bij Domo zette Sheldon met drie compagnons ene kleine fabriek om in een bedrijf met een miljoenenomzet. Sheldon deelt zijn na veel ervaring verkregen inzichten omtrent wat wel en wat niet werkt met lezingenpubliek over de gehele wereld, en met de lezers van zijn met Ken Blanchard geschreven boeken 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho'. Sheldon is eens omschreven als 'een legende in de klantenservice' door Harvey MacKay, als 'een meestermotivator van medewerkers' door Bob Nelson, en als 'een onderhoudende en inspirerende spreker met een degelijke boodschap' door Kenneth Blanchard. Het publiek beleeft plezier aan zijn lezingen, wordt erdoor geïnspireerd en aangezet tot nadenken; collega's waarderen zijn passie voor win/win-denken, actie en succes; en vrienden zien n hem een man die in elke situatie zowel humor als een levensles vindt. Sheldon, zijn vrouw Penny en zijn kinderen Kingsley en Patti wonen in Winnipeg Canada.

Andere boeken door Sheldon Bowles

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Raving Fans!