Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Cost Management - Strategies for Business Decisions

International Edition

Ingenaaid Engels 2012 1e druk 9780077132392
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Dit boek is een bewerking van het succesvolle Amerikaanse 'Cost Management' van Hilton, Maher en Selto, en is speciaal geschreven voor een internationaal publiek.

Belangrijke verbeteringen zijn onder andere:
Diverse en echt internationale voorbeelden van organisaties - voorbeelden vanuit de hele wereld en uit diverse braches zoals productie, retail, not for profit en dienstverlenende bedrijven. Het boek is herschreven, heeft een nieuwe structuur en is ook aanzienlijk verkort om de inhoud meer op internationale cursussen af te stemmen. Verder zijn de samenvattingen van en verwijzingen naar internationale onderzoeken over belangrijke cost management vraagstukken bijgewerkt.

Specificaties

ISBN13:9780077132392
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:866
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Verschijningsdatum:30-7-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Marc Wouters

Marc Wouters is professor Management Accounting aan Karlsruhe Institute of Technology.

Andere boeken door Marc Wouters

Over Frank Selto

Frank Selto is professor Accounting aan de Universiteit van Colorado (Boulder).

Andere boeken door Frank Selto

Over Ronald Hilton

Ronald Hilton is professor Management aan de universiteit van California-Davis.

Andere boeken door Ronald Hilton

Inhoudsopgave

PART 1: Setting the Strategic Foundation: The Importance of Analysing and Managing Costs
Cost Management and Strategic Decision Making: Evaluating Opportunities and Leading Change
Product Costing Concepts and Systems
Cost estimation

PART 2: Activity-Based Management
Activity-Based Costing Systems
Customer Profitability and Activity-Based Management
Managing Quality and Time to Create Value

PART 3: Planning and Decision Making
Cost Management and Short-Term Decision Making
Strategic Investment Decisions
Budgeting and Financial Planning

PART 4: Product Costing and Cost Allocation
Job and Order Costing
Joint Product and Process Cost Systems
Managing and Allocating Support Service Costs

PART 5: Performance Measurement and Management
Analysis and Management of Cost Variances
Organizational Design, Responsibility Accounting and Evaluation of Divisional Performance
Transfer Pricing
Strategy, Balanced Scorecards, and Incentive Systems

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Cost Management - Strategies for Business Decisions