Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Inside Information

Making sense of marketing data

Gebonden Engels 2001 9780471495437
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Het hedendaagse zakenleven wordt gekenmerkt door een grote hoeveelheid (markt)informatie die verwerkt moet worden. Voor managers die daar dagelijks mee te maken hebben is het nodig dat zij zich nieuwe vaardigheden eigen maken, die hen daarbij kunnen ondersteunen. 'Inside Information' biedt ondersteuning door richtlijnen te bieden hoe markt- en bedrijfsinformatie effectief kan worden verwerkt. De auteurs bieden een stapsgewijze benadering om gegevens en informatie te verwerken, compleet met diverse instrumenten en checklists. Voor 'kenniswerkers' die uit diverse informatiebronnen moeten putten biedt het boek vaardigheden om informatie te identificeren en verwerken, alsmede instrumenten om kwantitatieve en kwalitatieve informatie te gebruiken bij de besluitvorming. Voor mensen die regelmatig gebruiken van marktinformatie biedt het boek methoden om kwalitatieve gegevens te interpreteren en de juiste vragen te stellen op basis van de gegevens die verschaft worden.

Specificaties

ISBN13:9780471495437
Trefwoorden:informatie
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:260
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Inside Information