Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Basisboek Sales

Theorie en praktijk van het dynamische salesvak

Gebonden Nederlands 2024 4e druk 9789001015725
Verkooppositie 2901Hoogste positie: 196
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
Voor dit boek geldt een terugkoopgarantie van Noordhoff. Wat is dat?

Samenvatting

- Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;
- volledig afgestemd op het examen NIMA A Sales-examen
- inzicht in actuele thema’s zoals AI en data-driven sales.

Basisboek Sales is dé complete en toegankelijke introductie tot het vakgebied van sales en biedt jouw studenten de optimale voorbereiding op een succesvolle carrière. Het boek sluit naadloos aan op de NIMA A Sales-exameneisen, zodat jouw studenten met vertrouwen het examen tegemoet kunnen gaan.

Waarom Basisboek Sales?
- Volledige dekking van actuele onderwerpen: Het boek besteedt uitgebreide aandacht aan moderne salespraktijken, zoals AI-tools, online leadgeneratie, social selling, de buyer journey, data driven sales en remote selling.
- Toegankelijk en praktijkgericht: Naast de theoretische basis krijgen studenten alle essentiële verkoopvaardigheden aangereikt om direct aan de slag te kunnen in het werkveld.
- Geheel herzien: Deze vierde editie is vernieuwd en biedt een heldere, logische opbouw met leerdoelen per hoofdstuk. Ideaal voor gestructureerde lessen en toetsing.
- Inzicht in beïnvloedingsprincipes: Aan bod komen ook de invloedrijke principes van Cialdini: waardevol voor iedere toekomstige salesprofessional.

Basisboek Sales is geschikt voor opleidingen in zowel het hbo als mbo waarin sales en verkoop onderdeel van het curriculum zijn. Bovendien sluit het boek volledig aan bij de NIMA A Sales-eisen, waarmee het de student helpt zich optimaal voor te bereiden op dit examen.

Met dit boek krijgen jij en je studenten toegang tot de uitgebreide online omgeving van studiemeister. Als docent krijg je de beschikking over een breed aanbod aan collegematerialen, zoals extra oefeningen, casussen en presentaties die eenvoudig op maat kunnen worden aangeboden. Je studenten verdiepen hun kennis en verbeteren hun vaardigheden met uitlegvideo's, samenvattingen, toetsvragen en begrippentrainers. Zo zijn je studenten goed voorbereid en kun jij tijdens de lessen de verdieping opzoeken!

Specificaties

ISBN13:9789001015725
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:529
Uitgever:Noordhoff
Druk:4
Verschijningsdatum:22-2-2024
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Robin van der Werf

Robin van der Werf verzorgt vanuit zijn eigen advies- en trainingsbureau CommVida (in-company) opleidingen en trainingen op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Hij werkt daarbij samen met opleidingsinstituten en trainingsbureaus als NCOI Opleidingen en ICM opleidingen & trainingen. Van der Werf is bovendien auteur van Praktisch Sales- en Accountmanagement.

Andere boeken door Robin van der Werf

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Basisboek Sales