
Lees verder
Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.
Meer over Cor Molenaar'Op Internet wordt niet verkocht.' 'Oude bedrijven zijn kansrijker in de nieuwe economie dan de nieuwe start-ups.'Dit zijn twee thema's uit het boek 'E-strategie, nieuwe regels voor de oude economie'. Geen hype maar realiteit, een brug tussen theorie en praktijk. Wat gebeurt er nu echt, wat zijn de kansen en wat zijn de bedreigingen. Iedere klant en iedere organisatie is anders: Wat zijn de structuren van de huidige ontwikkelingen en wat zijn de keuzemogelijkheden voor bestaande organisaties?
'E-strategie' is een boek dat het management ondersteunt bij het nemen van beslissingen, het implementeren van een Internet-strategie en het inzicht krijgen in de ontwikkelingen. Cor Molenaar maakt duidelijk dat er verschillen zijn tussen de oude marketingprincipes en nieuwe toepassingen, maar dat het in essentie nog steeds gaat om de klant, de persoon of de organisatie. Nieuwe spelregels voor het oude spel. Dit boek gaat verder waar andere marketingboeken stoppen en geeft onderbouwing aan alle nieuwe initiatieven op Internet.