Lees verder
Daniel H. Pink is bestsellerauteur en geeft les over economische hervormingen en het veranderende arbeidsklimaat aan organisaties en universiteiten over de hele wereld.
Meer over Daniel PinkVerkocht!
Over beinvloeden, overtuigen en verleiden
Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789047004554Samenvatting
Iedereen verkoopt iets. Of we nu ideeën pitchen bij onze collega's, geldschieters willen interesseren voor ons bedrijfje of onze kinderen aan hun huiswerk proberen te krijgen, we zijn allemaal bezig anderen in beweging te brengen of enthousiast te maken.
Dat verkopen een wetenschap én een kunst is, laat Daniel Pink zien in dit boek. Hij legt uit waarom extraverte mensen niet per se de beste verkopers zijn en waarom u het meest bereikt door u in de ander in te leven. En passant vat hij zijn inzichten samen in heldere regels. Net als in zijn vorige boeken weet Pink wetenschap, ervaring en praktische toepasbaarheid weer tot een fascinerend geheel te smeden. 'Verkocht!' zal bij iedereen onvermoede talenten aanboren.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (3)
Over Daniel Pink
Inhoudsopgave
Deel 1: Wedergeboorte van de verkoper
1. Iedereen is tegenwoordig verkoper
2. Ondernemerschap, flexibiliteit en Ed-Med
3. Van caveat emptor naar caveat venditor
Deel 2: Hoe te zijn
4. Afstemming (attunement)
5. Persoonlijk drijfvermogen (buoyancy)
6. Helderheid (clarity)
Deel 3: Wat te doen
7. Pitchen
8. Improviseren
9. Dienen
Dankwoord
Noten
Register
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan