Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 77% korting

Kotler over marketing (1e druk 1999)

Over het creëren, winnen en beheersen van markten

Gebonden Nederlands 1999 9789052613062
Voormalig top 100Totaal 232 dagen
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 77% korting

Samenvatting

De naam Philip Kotler is synoniem met marketing. Velen beschouwen hem als de bekendste en meest invloedrijke marketingdenker van deze tijd. 'Kotler over Marketing' is de langverwachte state-of-the-art gids voor marketingstrategieën. Wat Kotlers 'Marketing Management' is voor de MBA-student, zal dit boek worden voor de manager.
Kotler heeft in dit boek de kennis uit zijn wereldberoemde seminars over marketing voor het nieuwe millennium samengevat. Daardoor is het een belangrijk boek voor iedere manager. De laatste ontwikkelingen op het gebied van databasemarketing, relatiemarketing, hightech marketing, global marketing en de uitdaging en kansen die het Internet biedt, worden in dit boek uiteengezet. Met 'Kotler over Marketing' kan iedere manager zijn kennis en vaardigheden op deze belangrijke terreinen snel op peil brengen.

Specificaties

ISBN13:9789052613062
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:308
Uitgever:Boom
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Kotler over marketing (1e druk 1999)
Philip Waalewijn | 9 augustus 1999
Zoals zijn boek 'Marketing Management' de bijbel voor marketing studenten is, is 'Kotler over marketing' de lang verwachte 'State-of-the-Art' gids voor marketing strategieën voor managers.
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
3 stemmen
1
2
0
0
0

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Inhoudsopgave

Woord vooraf

Deel 1 - Strategische marketing

1. Winstgevend zakendoen door marketing van wereldklasse
2. Marketing gebruiken als middel om waarde te creëren, te begrijpen, over te brengen op anderen te leveren
3. Marktkansen onderkennen en het ontwikkelen van doelgerichte waardeaanbiedingen
4. Waardevolle producten ontwikkelen en merkkapitaal opbouwen

Deel 2 - Tactische marketing

5. Marktintelligentie ontwikkelen en toepassen
6. Een marketingmix ontwerpen
7. Klanten werven, vasthouden en groter maken
8. Meer klantwaarde creëren en leveren

Deel 3 - Bestuurlijke marketing

9. Planning en organisatie voor een effectievere marketing
10. Het evalueren en controleren van marketingverrichtingen

Deel 4 - Transformationele marketing

11. Aanpassing aan het nieuwe tijdperk van elektronische marketing

Appendix: Kenmerken en functies van de afdeling marketing in verscheidene sectoren van het bedrijfsleven
Noten
Register van bedrijven en merknamen
Register van begripsnamen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Kotler over marketing (1e druk 1999)