
Lees verder
Jeroen Bertrams adviseert bedrijven over digitale strategie en (online) groei. Daarnaast is hij een actieve angel investeerder met meer dan tweehonderd investeringen, met name in de Verenigde Staten. Met bijna twintig jaar ervaring kent Jeroen het online kanaal als geen ander. Met zijn werk won hij diverse internationale prijzen. Hij is de auteur van Start-up: van idee tot exit - Innoveren, lanceren en schalen.
Meer over Jeroen BertramsWaarom bereiken sommige mensen wel de top binnen organisaties en andere niet? Om die vraag te beantwoorden, sprak Jeroen Bertrams met bestuursvoorzitters van vooraanstaande Nederlandse bedrijven over de belangrijkste thema's rondom management en leiderschap. Op basis van de gesprekken stelde hij voor elk thema vast op welke wijze succesvolle managers zich kunnen onderscheiden van gemiddelde managers.
'Op naar de top' is een vernieuwend boek dat managers helpt bij het verbeteren van hun prestaties en die van hun medewerkers. Bertrams neemt geregeld afstand van bekende managementconcepten en komt met verrassende ideeën over gezond management en krachtig leiderschap. De inzichten van de bestuursvoorzitters, die door het gehele boek verwerkt zijn, geven daarbij een waardevol inzicht in de daadwerkelijke praktijk van topmanagers.
Dit boek is bedoeld voor iedereen die wil weten hoe hij zijn prestaties aanzienlijk kan verbeteren. Op heldere wijze wordt aangegeven welk gedrag, attitude en aanpak vereist zijn om succesvol te zijn. Daarnaast geeft het boek inzicht in de eisen die topmanagers stellen aan mensen die snel willen groeien binnen bedrijven. Een onmisbare publicatie voor iedereen die de top wil bereiken.
Mede gebaseerd op gesprekken met de bestuursvoorzitters van TNT, Ahold, AEGON, KPN, Randstad, Stork, Oce, Aalberts Industries, Wessanen, Imtech, Boskalis, DSB, Accenture.