Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het rijk van koning klant

Van klantenwerving naar klantenbinding

Paperback Nederlands 2003 1e druk 9789059312241
Voormalig top 100Totaal 86 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden en terugkerende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, systemen, procedures en structuren.

Dit terwijl het verschil tussen goede en slechte klantenservice vooral bepaald wordt door de betrokkenheid van werknemers. 'Het rijk van koning klant' beschrijft het geheim van een optimale klantenbinding.

Specificaties

ISBN13:9789059312241
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Harald Pol
Druk:1
Verschijningsdatum:1-5-2003
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Het rijk van koning klant
Annemarie Vosselman | 9 augustus 2007
Met 'Het Rijk van koning klant' kondigt Pol het einde van het traditionele paradigma aan waarin de klant als koning wordt gezien en diens belangen voorop staan. Een holistische benadering; het zoeken naar het belang van het grotere geheel, namelijk de organisatie in relatie met haar klanten, is in zijn ogen veel effectiever.
Lees verder

Lezersrecensies

3.5 van de 5
2 stemmen
0
1
1
0
0

Over Harald Pol

Harald Pol is lector Marketing en Ondernemen aan de Hanzehogeschool. Hij is oprichter van The Customer Connection en het Institute for Service Leadership. Vanuit deze hoedanigheid heeft hij veel organisaties ondersteund bij het vergroten van hun markt- en klantgerichtheid. In 2017 is Harald gepromoveerd aan de Universiteit Twente op het onderwerp klantbeleving en klantrelaties.

Andere boeken door Harald Pol

Inhoudsopgave

1. De kloof van verwachtingen

Deel 1 - Werken aan de eigen persoonlijkheid
2. Kiezen voor klantgerichtheid
3. Zeven niveaus van klantgerichtheid
4. Missie en identiteit
5. Waarden en overtuigingen
6. Competenties en vaardigheden
7. Klantgericht gedrag
8. De mens en zijn omgeving

Deel 2 - Werken aan de relatie met de omgeving
9. Klantgericht communiceren
10. Actief luisteren naar signalen van de klant
11. Samen werken aan klantgerichtheid
12. Tijd voor klantgerichtheid
13. Stijl van leiderschap
14. Stimuleren en begeleiden van verandering

Nawoord - Koning klant valt van zijn voetstuk

Literatuur
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het rijk van koning klant