Marketing Top Models

De 50 essentiële managementmodellen voormarketingprofessionals

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789059964099
€ 29,99
Nog niet verschenen, verwacht op 02-04-2026

Samenvatting

Hoe fijn is het niet om als ervaren marketeer, consultant of starter in het marketingvak alle relevante managementmodellen bij de hand te hebben? Of als student alle modellen op dit vlak te leren kennen voordat je aan je eerste baan begint?

Dit boek biedt structuur en inzichten die je nodig hebt om succesvol te zijn in marketing. Het bundelt de beste marketingmodellen die elke managementprofessional moet kennen, van de Ansoff-matrix en de Blue Ocean Strategy tot Porter’s Five Forces en de Postioneringskaart.

Het boek is gericht op directe toepasbaarheid bij het ontwikkelen van een marketingstrategie. Ieder model heeft een kort en krachtig format: wat, waar, wanneer, hoe, visueel schema, sterktes/zwaktes, toepassing. Deze praktische en visuele aanpak inspireert en ondersteunt. Flowcharts leiden de lezer snel naar de juiste modellen. Ideaal om snel te leren of kennis weer op te frissen.

Specificaties

ISBN13:9789059964099
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:2-4-2026
Hoofdrubriek:Marketing

Over Frederik Picard

Frederik Picard is managing partner van het Antwerpse marketing- en communicatiebureau Reputations. Daarnaast is Frederik ook deeltijds verbonden als lector marktonderzoek en content marketing aan de AP Hogeschool in Antwerpen. Zijn specialisaties zijn marktonderzoek, merkstrategie en content marketing.

Andere boeken door Frederik Picard

Managementboek Top 100

€ 29,99
Verwacht op 02-04-2026

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Top Models