
Lees verder
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën.
Meer over Gijs van WulfenDe wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Ondernemers die niet meebewegen, worden moeiteloos ingehaald door concurrenten met een innovatiever of goedkoper aanbod. Wie denkt dat dat alleen voor hotels, uitgevers of taxibedrijven geldt, komt bedrogen uit. Elke branche krijgt met ontwrichtende businessmodellen te maken. De noodzaak om te innoveren is dus groter dan ooit.
'The Innovation Expedition' is een visuele reisgids voor organisaties die willen innoveren. Innovatie-expert Gijs van Wulfen leidt u via de VOORT-innovatiemethode in vijf doeltreffende stappen naar nieuwe diensten en producten. Hij illustreert deze stappen met boeiende verhalen over ontdekkingsreizen, inspirerende quotes, handige innovatieroutekaarten, en praktische checklists en tools. Zodra u dit boek openslaat, weet u één ding zeker: er staat een prachtige reis op het programma!