
Lees verder
Monica Wigman (1967) werkte tien jaar voor een hoogleraar veranderkunde en specialiseerde zich in die tijd in verandercommunicatie. Sinds 1998 werkt ze als intern communicatieadviseur voor ministeries, hogescholen, uitvoeringsorganisaties en ziekenhuizen aan cultuurverandering, reorganisaties, digitaliseringsprojecten en ander complexe verandervraagstukken.
Meer over Monica WigmanVeranderen in organisaties is altijd weerbarstig en ook altijd weer anders. De vraag is anders, de mensen zijn anders, de context is anders. Ook veranderen verandert continu. Er is dan ook geen hapklare succesformule voor verandercommunicatie die altijd werkt. In dit boek vind je tips, modellen, voorbeelden, illustraties en checklists om je te helpen de beste aanpak te bedenken voor jouw veranderopgave.
Dit is een boek voor (beginnend en ervaren) communicatieprofessionals die een handig naslagwerk zoeken voor inspiratie, of de modellen willen opzoeken die ze wel al kennen maar misschien vergeten zijn. Mogelijk ook interessant voor HR-managers, HBO-opleidingen en managers die meer willen weten over verandercommunicatie.
Het boek is een volledig herschreven versie van het boek 'Regel jij het draagvlak?' uit 2011. Verbeterd, aangevuld met nieuwe inzichten en inspirerende voorbeelden en passend bij de actualiteit van het veranderen van nu.
Met bijdragen van Huib Koeleman, Erik Reijnders, Ilse van Ravenstein en Cara Koesoemo Joedo.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken