Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Handboek Online Marketing 3 - herziene 3e druk

Ontdek de wereld van Online Marketing 3.0 (PDF-download)

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 3e druk 9789082298109
10
Voormalig top 10Totaal 31 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Direct te downloaden

Samenvatting

Het HOM3 is totaal herzien en herschreven en richt zich op Online Marketing 3.0 als ook de strategische diepte van de verschillende online middelen.

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.

Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere Egbert Jan van Bel (auteur 'Kloteklanten', Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.

Specificaties

ISBN13:9789082298109
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:444
Uitgever:AClassBooks
Druk:3
Verschijningsdatum:18-1-2013
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

3.9 van de 5
109 stemmen
60
18
4
10
17

Over Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De veelzijdige Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.

Andere boeken door Patrick Petersen

Inhoudsopgave

Dankwoord
Voorwoord
Introductie

1. Geschiedenis, introductie en trends in de marketing
2. Van traditionele marketing naar online marketing; van 4P naar 4C
3. Online marketingstrategie en de toepassing van het 4C-model
4. De invloed van Web 2.0 en Web 3.0
5. Online marketingmix van middelen en het 4R-model
6. Het ICT-model en de usability van de website
7. Virale marketing en emotionele engagement
8. Contentstrategie plus het schrijven voor het web en zoekmachines
9. E-mailmarketing
10. Zoekmachinemarketing
11. Microsites
12. Social media marketing
13. Online advertising & affiliates
14. Mobile marketing
15. Online video en advertising
16. Uitgebreid online marketingplan: opzet, campagnes, rendement en meting

Begrippenlijst

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek Online Marketing 3 - herziene 3e druk