Lees verder
Corinne Keijzer, oprichter en eigenaar van Digital Moves, is vanaf 2010 trainer, spreker en auteur op gebied van het onderwerp LinkedIn en door LinkedIn zelf benoemd tot officieel ambassadeur. Zij schreef meerdere bestsellers waaronder 'LinkedIn voor bedrijven', 'Meer succes met LinkedIn!' en '400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts'.
Meer over Corinne Keijzer400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts
Trek meer klanten en omzet aan op je persoonlijke profiel en de bedrijfspagina
Paperback Nederlands 2023 1e druk 9789083096865Samenvatting
Met een slordige 9,5 miljoen geregistreerde accounts in Nederland kun je wel zeggen dat LinkedIn voor veel mensen niet meer weg te denken is uit het bedrijfsleven. De tijd dat deze tool alleen maar nuttig was om werk te vinden zijn we al lang en breed voorbij. Het netwerkplatform is tegenwoordig niet alleen een vacaturebank, maar ook onmisbaar in marketing, sales, communicatie en HR.
Ondernemers, werkgevers en werknemers vinden steeds beter hun weg om nieuwe klanten, medewerkers en prospects en te vinden. Daarnaast houden zij hun doelgroep goed op de hoogte van de actuele ontwikkelingen binnen de organisatie.
Maar hoe maak je nou LinkedIn-posts die ook echt aanslaan? Hoe breng je structuur aan in je contentstrategie en -marketing? Wanneer kun je het beste een post plaatsen en hoe vaak doe je dat? Hoe werken hashtags, tags en het algoritme? Op welke manier kun je je publiek boeien en binden? En wat is het verschil tussen ‘liken’, ‘reageren’ en ‘delen’, wat werkt wel en wat werkt niet?
Met maar liefst 400 tips en ideeën weet jij straks makkelijker de weg te vinden op de tijdlijn, voor zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina. Van het plaatsen van teksten, video’s en foto’s tot het schrijven van artikelen en het gebruik van verschillende tools zoals LinkedIn Live: je vindt het allemaal terug in dit boek.
Naast eigen ervaringen, kennis en expertise delen ook tien andere specialisten hun tips vanuit hun vakgebied zodat je straks snapt hoe zoekmachine-optimalisatie en neuromarketing op LinkedIn werkt, hoe je storytelling en social selling effectief inzet, wat het geheim is van een goedlopende video en wat de kracht is van een goede vacature.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Corinne Keijzer
Inhoudsopgave
2. Bepaal je contentstrategie
3. Bepaal je contentmarketing
4. Social selling – klanten werven nieuwe stijl
5. De werking van het Algoritme
6. Zo creëer je succesvolle LinkedIn-posts
7. Zo zet je foto’s en afbeeldingen succesvol in
8. Zo zet je video succesvol in
9. Zo zet je documenten succesvol in
10. 5 bijzondere vormen van LinkedIn-posts
11. Zo maak je gebruik van evenementen (waaronder LinkedIn Live en Audio events)
12. De kracht van een artikel of nieuwsbrief
13. Het verschil tussen liken, reageren, delen en reposten
14. Employee advocacy – enthousiasmeer je collega’s
15. Evalueer met je statistieken
16. Nog eens 7 tools die je LinkedIn-leven leuker maken
17. Overzicht van alle tools uit dit boek
18. Bronnenlijst
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan