
Lees verder
Sonja Schaap (1968) stelt dat communicatie dé succesfactor is voor ieder bedrijf. In de afgelopen jaren heeft Sonja met haar passie voor communicatie samen met haar team vele ondernemers geholpen bij het maken van hun unieke blauwdruk (positioneren), het goed invullen van hun communicatie (professionaliseren) en het succesvol in de etalage zetten van hun bedrijf (profileren).
Meer over Sonja SchaapWil jij meer leuke klanten? Veel ondernemers realiseren zich niet hoe belangrijk een heldere positionering en profilering zijn voor hun bedrijf, en welke cruciale rol communicatie daarbij speelt.
Karakter > Wat maakt jouw bedrijf uniek?
Marketing > Voor wie wil jij het verschil maken?
Symboliek > Heeft jouw bedrijf een eigen gezicht?
Communicatie > Vertel jij een duidelijk verhaal?
Gedrag > Heb jij een sterk team om je heen?
In dit praktische boek deelt Sonja haar ervaringen als communicatiepartner en ondernemer. Je leert hoe jij optimaal zichtbaar wordt en je kunt profileren met jouw bedrijf. Resultaat: meer klanten, dus meer omzet, dus succes.
Drie belangrijke stappen
Positioneren, professionaliseren en profileren In de afgelopen jaren heeft Sonja met haar passie voor communicatie vele ondernemers geholpen bij het maken van hun unieke blauwdruk (positioneren), het goed invullen van hun communicatie (professionaliseren) en het profileren van hun bedrijf. Voor haar zijn deze drie stappen altijd met elkaar verbonden en versterken ze elkaar. Dit heeft geresulteerd in haar unieke aanpak, waarmee al ruim honderd bedrijven op de kaart zijn gezet. Wil jij ook meer (leuke) klanten? Ga dan meteen aan de slag met communicatie als belangrijkste succesfactor voor jouw bedrijf.
'Het boek 'Profileren vanuit Karakter' is een aanrader. Wil je meer zichtbaarheid en meer (ideale) klanten? Dan heb je nu het perfecte boek in handen.' - Anne Raaymakers, Social Marketing Mentor
'In duidelijke stappen leidt dit boek je als ondernemer door de vele communicatiemogelijkheden, waarbij je zelf de regie behoudt.' - Michaël van Straalen, Voorzitter MKB-Nederland
communicatie profileren ondernemen positioneren succesfactoren marketing bedrijfsidentiteit social media ondernemerschap persoonlijke ontwikkeling authenticiteit klantgerichtheid mkb (midden- en kleinbedrijf) zichtbaarheid visie missie kernwaarden netwerken huisstijl communiceren golden circle beeldmateriaal website storytelling emailmarketing presenteren symboliek videomarketing zoekmachinemarketing klantenbinding
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books