Het boek – dat reeds in de top van managementboeken heeft gestaan – beschrijft op een inspirerende en makkelijk leesbare manier de visie van Daniëlle de Jonge over dit onderwerp. Onderscheidend verkopen, met échte aandacht. En dat in een helder en strak boek. Drie hoofdstukken tonen een duidelijke opbouw: Klanten vinden, hebben, behouden.. Ik heb veel gelezen over zaken die ik ook via andere kanalen al gezien heb. Dus: nieuw? Neen. Maar er staat tegen over dat de voorbeelden die worden aangehaald op een zeer onderhoudende manier zijn beschreven. Goede voorbeelden van hoe zaken niet moeten. En – gelukkig – ook hoe het wel kan... Wat maakt het onderscheid? Wanneer gaat deze klant wél met je in zee? Het onderdeel Human2Human, zegt: mens naar mens en wordt bij ieder onderdeel betrokken. En bij ieder hoofdstuk is dit ook een key deel van het verhaal. Het boek is vlot geschreven, vlot leesbaar met mooie voorbeelden. Dus wanneer jij je wilt oriënteren en aan het nadenken bent. Een absolute aanrader! Deze recensie verscheen eerder op SocialMedia.nl.
Over Rein Hof
Rein Hof is Operationeel Specialist Intake en Service bij de Nationale Politie. Zijn recensies verschenen eerder op socialmedia.nl