Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackEngels180 blz.9789464910308
1e druk
19-9-2023
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789013110159
1e druk
24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Meer
49,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands128 blz.9789089657183
1e druk
11-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin! Meer
21,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels224 blz.9781422161982
1e druk
In 'Groundswell' laten twee top analisten van Forrester Research zien hoe u de kracht van klantcontact in uw voordeel kunt laten werken. Meer
59% KORTING
paperbackNederlands160 blz.9789024428809
1e druk
20-2-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit is een boek over hospitality. Geen gewone hospitality, maar gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen, en met een bredere glimlach. Meer
27,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands368 blz.9789013165753
1e druk
16-12-2021
'Digitalisering en conflictoplossing' behandelt de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en conflictoplossing. Meer
124,-
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis