
Lees verder
Marianne van Leeuwen (1968) startte in 1998 met miepkniep.nl, de eerste productvergelijkingssite in Nederland. Daarna begon ze een online kledingwinkel, welikefashion.nl. Sinds 2007 is ze directeur/eigenaar van het Amsterdamse marketingbureau Sisteract, dat bedrijven helpt vrouwelijke doelgroepen succesvol te bereiken.
Meer over de auteurs'Mogen we u voorstellen aan de grootste economische macht van dit moment? Verantwoordelijk voor 80% van alle aankopen. En altijd online. De hoogste tijd om het gesprek met haar aan te gaan'
Vrouwen zijn de machtigste consumenten die er zijn. Ze geven veel geld uit, voor zichzelf, voor hun huishouden, maar ook als werknemers van bedrijven. Veel merken weten niet dat vrouwen hun belangrijkste klantengroep zijn, ook als het gaat om klassieke mannenproducten als auto's, computers, smartphones en financiële producten.
Vrouwen voelen zich niet aangesproken door de merendeels traditionele, op mannen gerichte benadering van veelal mannelijke marketeers. Dit boek laat zien hoe belangrijk het is om een specifieke benadering voor vrouwen te kiezen. En dan gaat het vooral níet om een roze variant van het product of een design met bloemetjes.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken