Inleiding marketing
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 9789461276650Samenvatting
Inleiding marketing is de opvolger van Marketing.
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer?
toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;
extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;
aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;
actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;
per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.
Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.
Extra materiaal voor docenten
Het extra materiaal dat voor docenten wordt ontwikkeld zal eind augustus 2015 beschikbaar zijn.
Doelgroep
Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan