Filteren
Trefwoord
200 resultaten
gebondenNederlands167 blz.9789462761001
1e druk
13-7-2018
andere uitgaves beschikbaar
U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen en die helpen uw klanten beter te bedienen. Knoppen dus waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren. Meer
e-bookNederlands167 blz.9789024457632
1e druk
13-7-2018
andere uitgaves beschikbaar
U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen en die helpen uw klanten beter te bedienen. Knoppen dus waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren. Meer
paperbackNederlands351 blz.9789047004387
12e druk
30-4-2011
In 'Op kop met de balanced scorecard' leggen Robert Kaplan en David Norton duidelijk uit hoe u dit managementinstrument kunt opzetten en in de praktijk kunt brengen. Meer
paperbackNederlands235 blz.9789025415044
9e druk
30-11-2013
Human Resources wordt steeds belangrijker voor de strategie van bedrijven: prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan echter wel gemeten kunnen worden. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789047014812
1e druk
24-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
Berend van der Kolk laat zien wat meten met ons doet, individueel en als maatschappij. Dus wanneer is meten goed, en in welke gevallen kun je maar beter niet iets meten? Meer
paperbackNederlands309 blz.9789001738907
3e druk
22-7-2022
Management Control is een bestseller uit de succesvolle serie Informatie en control. Deze populaire uitgave bespreekt alle ins and outs van het vakgebied management control. Meer
gebondenEngels970 blz.9780470395028
1e druk
Dit boek geeft een overzicht van performance meting, toewijzing en inschatting. U raakt bekend met het afwegen van tijd-gewogen en geld-gewogen winstpercentages. Meer
gebondenNederlands208 blz.9789089654618
1e druk
Wereldwijd worden dagelijks miljoenen KPI’s (Kritieke Prestatie Indicatoren) ontwikkeld om de prestaties van organisaties te analyseren. Meer
paperbackNederlands236 blz.9789052617688
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen. Meer
paperbackEngels168 blz.9789047017967
1e druk
25-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Grades, step counters, KPI’s, ratings, review scores: every day we attempt to make sense of the world we live in by quantifying it. Meer
gebondenEngels347 blz.9780471986232
In dit boek gaan de auteurs in op het stapsgewijze proces waarbij ondernemingen de Balanced Scorecard kunnen gaan gebruiken. Zij doen dit aan de hand van ervaringen die ondernemingen als ABB, Coca Cola, Volvo en British Telecom hebben gehad met de invoering van het meetinstrument. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789047014829
1e druk
19-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
Kijkcijfers, bestsellerlijsten, kpi’s, stappen en Cito-scores: wat meten we eigenlijk niet? Een scholier is zo goed als zijn gemiddelde, een werknemer moet smart-doelen halen en teams en organisaties moeten resultaatgericht werken. Meer
paperbackNederlands447 blz.9789025418281
1e druk
18-2-2008
andere uitgaves beschikbaar
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
e-bookNederlands334 blz.9789089651723
1e druk
23-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Meer
paperbackNederlands191 blz.9789043037709
4e druk
8-6-2020
De Scorecard 4.0 reikt een methode aan waarmee je de online operatie inzichtelijk maakt en online doelstellingen kunt definiëren. Meer
paperbackNederlands139 blz.9789059318236
2e druk
8-6-2012
'Accountability van communicatiebeleid' reikt een methode aan om de kwaliteit van het communicatiebeleid in organisaties te meten, gebaseerd op de 'balanced scorecard'. Meer
paperbackNederlands520 blz.9789001054069
5e druk
2-6-2025
Integraal Management (voorheen Middle Management getiteld) biedt studenten de perfecte theoretische basis om als manager aan de slag te kunnen gaan. Meer
gebondenNederlands224 blz.9789083448800
2e druk
10-12-2024
Eckart Wintzen (1939-2008) was een van de meest spirituele, creatieve en onorthodoxe ondernemers van Nederland. Meer
gebondenEngels324 blz.9781591391340
1e druk
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789081821308
1e druk
21-12-2011
Het klankboek 'Heb je even?' maakt u als manager (nog) beter en gelukkiger want u gaat met meer gemak en zekerheid uw doelen halen. Meer