Toen Marvin Bos voor zijn opleiding Communication and Multimedia Design een Facebookprofiel aanmaakte, had hij nog geen idee dat hij er zijn werk van zou maken.
Meer over Marvin BosDe kleine Facebookmarketing voor Dummies
Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789045354897Samenvatting
Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen permitteren om grootschalige campagnes te voeren, een perfecte oplossing om nieuwe klanten aan te trekken.
Veel bedrijven proberen het inmiddels wel, maar weten te weinig van de mogelijkheden om effectief hun Facebookcampagnes in te zetten. De kleine Facebookmarketing voor Dummies legt je van A tot Z uit hoe je een marketingcampagne op Facebook voorbereidt, inboekt, monitort en optimaliseert. Je leest alles over de Business Manager, de Power Editor, pagina-insights en de targetingmogelijkheden op Facebook.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Aan de slag met de Bedrijfsmanager
2. Jouw advertenties voorbereiden
3. Meten is weten
4. Alles over Advertentiebeheer
5. En nu écht: jouw campagne inboeken
6. Jouw campagne op verschillende platformen
7. Je advertenties monitoren en optimaliseren
8. Jouw advertenties beheren op mobiel
9. Bonus: Het genereren van sales via Facebook
10. Tien pagina's en websites om in de gaten te houden
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan